پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم!
سرخط خبرها

موفقیت شهرخودرو در اصفهان| یک امین و بس!

  • کد خبر: ۵۱۸۹۳
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
موفقیت شهرخودرو در اصفهان| یک امین و بس!
دومین برد شهرخودرو با دومین دبل قاسمی‌نژاد در لیگ بیستم رقم خورد تا کنار پیروزی های شهرخودرو نام امین قاسمی نژاد حک شود.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ همه‌چیز به بازگشت شماره‌۹ خلاصه می‌‎شود. ستاره بعد از دوری سه‌هفته‌ای ناشی از مصدومیت دوباره پیراهن عنابی به تن می‌کند و برای ثبت دومین دبل پایه‌گذار دومین برد تیمش، فقط ۴۷‌دقیقه زمان نیاز داشت. امین قاسمی‌نژاد که با رفتن ستاره‌های شهرخودرو در ابتدای فصل به نقطه اتکای رحمتی در فاز هجومی تیمش بدل شد، بعد از درخشش خیره‌کننده در هفته نخست و زدن ۲ گل و دادن یک پاس گل، در تمرینات مصدوم شد تا ۳ بازی شهرخودرو را از دست بدهد.
 
قاسمی‌نژاد روز گذشته دوباره به ترکیب شهرخودرو بازگشت تا بعد از ۳ ناکامی، عنابی‌های مشهد دوباره به لطف درخشش او چشمشان به پیروزی روشن شود. شهرخودرو در‌حالی ذوب‌آهن بحران‌زده کرونایی را با نتیجه ۲‌بر ۰ شکست داد که برای رسیدن به این پیروزی فقط یک امین قاسمی‌نژاد بیش از ذوب‌آهن داشت و بس!

ثبت رکورد بهترین گل‌زن تاریخ شهرخودرو

امین قاسمی‌نژاد با دبل گل‌زنی در دیدار مقابل ذوب‌آهن توانست به‌تن‌هایی عنوان بهترین گل‌زن تاریخ باشگاه شهرخودرو را به خود اختصاص دهد. قاسمی‌‎نژاد بعد از دو‌گلی که هفته اول مقابل ماشین‌سازی به ثمر رساند، در پیراهن شهرخودرو بیست‌گله شده و به‌طورمشترک با یونس شاکری این عنوان را در اختیار داشت. ستاره شمالی شهرخودرو روز گذشته توانست این عنوان را به‌تن‌هایی به خود اختصاص دهد؛ رکوردی که حالا در اختیار این بازیکن است.

تغییر ‌ترکیب‌های مداوم رحمتی

شهرخودرو در دیدار مقابل ذوب‌آهن با ترکیبی متفاوت از دیدار‌های قبل به میدان رفت. مهدی رحمتی، سرمربی جوان این تیم، که در ۴ بازی قبلی تیمش نشان داده بود یا هنوز به ترکیب ثابت مدنظرش نرسیده یا به بازی با تعداد بازیکنان زیاد در یک تورنمنت طولانی اعتقاد دارد، در بازی اصفهان چند تغییر اساسی در ترکیب تیمش داشت. او در این بازی فرشاد فرجی، مدافع فیکس تیمش مقابل پرسپولیس، را نیمکت‌نشین کرد و امید منصوری را به‌جای او در قلب دفاع و در کنار علی نعمتی به بازی گرفت. همچنین نیمکت‌نشینی رحمان جعفری و روح‌ا... سیف‌اللهی از دیگر‌تغییرات شهرخودرو مقابل ذوب‌آهن بود.
 
در مقابل به نظر می‌رسد احمد الجبوری به عنصر ثابت خط حمله این تیم بدل شده است؛ اما نقطه طلایی تغییرات رحمتی، هافبک‌دفاعی بانشاط و سرحالش در این بازی بود. جایی که رحمتی، عرفان معصومی را بعد از چند بازی که در قلب دفاع به کار می‌گرفت، به پست هافبک‌دفاعی برد و این تغییر برای تیمش جواب مثبت داشت. عرفان معصومی در میانه زمین نشانه‌های یک هافبک سرحال، جنگجو و صد‌البته توپ‌پخش‌کن را از خود بروز داد.

شهرخودرو به استقلال چسبید

عنابی‌های مشهد در‌حالی چهارمین بردشان مقابل ذوب‌آهن را در تاریخ رویارویی ۲ تیم رقم زدند که بدون احتساب بازی‌های امروز فعلا با ۷‌امتیاز در جدول به پله پنجم صعود کردند و خودشان را به استقلال رساندند. استقلال که هفته آینده میهمان شهرخودرو در مشهد است، با ۷‌امتیاز و البته یک بازی کمتر در جایگاه چهارم قرار دارد.

رضایی: کدام مرجع قانون ۵+۱۱ را گذاشته است؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بعد از قبول شکست مقابل شهرخودرو و در نشست خبری با ابراز ناراحتی از بازی‌کردن تیمش در شرایط ابتلای بازیکنان این تیم به کرونا، گفت: درباره بازی صحبتی ندارم. صحبت من در مورد این قانون ۵+۱۱ است. کدام مرجعی این قانون را گذاشته است؟ آیا با فوتبال آشنایی دارند؟ می‌دانند فوتبال با کدام «ت» نوشته می‌شود؟ آیا آن‌ها درک و شعوری از فوتبال دارند؟ حاضرم با آن‌ها بحث کنم.
 
رحمان رضایی افزود: این‌ها هیچ آشنایی با بازیکن، اردو، هتل‌رفتن و کنار‌هم‌بودن بازیکنان ندارند. آن‌ها هیچ آشنایی با ناهار و شام‌خوردن بازیکنان و جلساتی که برگزار می‌شود، ندارند. آن‌ها هیچ چیزی نمی‌دانند. باید آدم‌های فوتبالی این‌ها را وضع کنند. هیچ‌کدام از این‌ها نمی‌دانند که یک هفته مربی با ۲۰ بازیکن کار می‌کند، اگر تیم ۳۵ بازیکن هم داشته باشد، نمی‌تواند با ده‌پانزده‌تای دیگر با این شرایطی که وجود دارد، کار کند. وی یادآور شد: آن‌ها در خانه‌شان نشسته‌اند و این قانون را وضع کرده‌اند. هیچ درکی از فوتبال ندارند. متأسفم برای ورزشمان که عده‌ای غیر‌ورزشی برای آن تصمیم این‌چنینی می‌گیرند.

نوازی: تاکتیک‌های رحمتی انجام شد

مربی تیم فوتبال شهرخودرو که به‌جای مهدی رحمتی به نشست خبری رفته بود، درباره پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: فکر می‌کنم در این بازی شرایط ایده‌آلی داشتیم، چرا‌که تاکتیکی داشتیم و صحبت‌هایی را که مهدی رحمتی انجام داده بود، بچه‌ها به‌نحو‌احسن انجام دادند و توانستیم بازی خوب و مقتدرانه‌ای انجام بدهیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. بچه‌های ما در این بازی خیلی آرامش داشتند و توانستیم به ضعف آن‌ها نفوذ کنیم و گل بزنیم.
 
محمد نوازی درباره شرایط ویژه کرونایی ذوب‌آهن افزود: ما هم این مشکلات را با توجه به قوانین داشتیم. انجام وظیفه کردیم. تیم ما قانون را اجرا کرد و امروز (دیروز) هم در بازی حاضر شدیم و یک بازی خوب انجام دادیم. مربی شهرخودرو درباره اینکه تا‌به‌حال یک تیم این تعداد مبتلا به کرونا نداشته و آیا سازمان لیگ باید این قانون را اصلاح کند، اظهار کرد: این دست قانون‌گذار است. دست سازمان لیگ است که این قانون را عوض کند یا جلویش را بگیرد. ما طبق برنامه در اصفهان حاضر شدیم و مقابل ذوب‌آهن بازی کردیم. این مسئله به ما مربوط نمی‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->